Zespół Bioveta SK z wizytą w siedzibie firmy w Ivanovicach na Hané
Strona główna NOWOŚCI NOWOŚCI Zespół Bioveta SK z wizytą w siedzibie firmy w Ivanovicach na Hané
15.8.2024
Słowaccy lekarze weterynarii zazwyczaj biorą zasłużony urlop, a sprawy nieco zwalniają na początku sierpnia... Jednak nie dotyczyło to zespołu Bioveta SK. Niedawno dołączyło do niego dwóch nowych członków, zespół otrzymał zaproszenie od dyrektora ds. marketingu i sprzedaży, pana Marka Vystavěla, Dipl. Ing., do odwiedzenia siedziby firmy w Ivanovice na Hané w Czechach.
Dla dwóch nowych Przedstawicieli Handlowych, Kataríny i Dušana była to pierwsza okazja do odwiedzenia siedziby firmy. Dla pozostałych dwóch, bardziej doświadczonych współpracowników, była to okazja do ponownego spotkania się z wieloletnimi przyjaciółmi i współpracownikami oraz oceny postępów osiągniętych od czasu ich ostatniego pobytu.
Zespół przybył na dwa pełne dni szkolenia i nawiązywania kontaktów. Zespół HQ przygotował dla gości dwa intensywne dni pełne wiedzy i doświadczenia. Oddani Product Managerowie zajmowali się różnymi portfolio produktów: trzoda chlewna, bydło, psy i konie, zapewniając transfer wiedzy na temat długiej listy chorób, szczepionek i produktów farmaceutycznych. Odwiedzający mieli szczęście skorzystać z niesamowitego bogactwa szerokiego doświadczenia praktycznego, ponieważ wszyscy trzej Product Managerowie (dr Raska, dr Paukner i dr Hoikhman) posiadają wieloletnie, bardzo praktyczne, praktyczne doświadczenie w poszczególnych segmentach.
Kierownik ds. produktów dla Equine, dr Hoikhman i zespół słowacki byli absolutnie zachwyceni, ponieważ do tej konkretnej sesji dołączył wielki miłośnik koni i jeździec, dyrektor firmy, pan Libor Bittner, Dipl. Ing, Ph.D.
Innym punktem kulminacyjnym wizyty była niezwykle wnikliwa wycieczka po pomieszczeniach produkcyjnych Biovety. Od samego początku procesów produkcyjnych do chłodni i wysyłki produktów końcowych. Tutaj zespół zobaczył kartony z produktami przeznaczonymi na Słowację, napełniając swoje serca dumą.
Dwudniowa wizyta zakończyła się szybkim zanurzeniem w temacie umiejętności sprzedaży. Porównując dwie popularne metodologie dotyczące różnych faz procesu sprzedaży, zespołowi przypomniano, w jaki sposób klienci podejmują decyzje, jakie są fazy wizyty sprzedażowej, konieczność reagowania na emocje klientów, zarządzanie potrzebami klientów w odniesieniu do cech i korzyści produktu itp.
Zespół Bioveta SK być może opuścił siedzibę główną zmęczony i z głowami pełnymi szumu po przyswojeniu wszystkich informacji w tak krótkim czasie, ale mimo to jest w 100% gotowy podzielić się całą nową wiedzą ze swoimi klientami w kraju.